joi, 17 august 2017

WordPress >4.6 add post/page rescrie postarea/pagina anterioara

WordPress>4.6 add post/page/category/taxonomy etc rescrie postarea anterioara M-am confruntat cu o problema ciudata, nu putem sa adaug alta postare consecutiv..Gen puteam putem sa postez din nou numai daca ma delogam. Mi-a luat peste 2 ore sa imi dau seama de la ce era, dupa ce am testat tot inclusiv dezactivarea de chache la php si cloudflare,schimbarea browserului cu tor, scotarea site-ului din docker etc..Cam asta e problema cu care m-am confruntat: Intr-un final am realizat ca afecta toate site-urile nu numai cele in WordPress deci problema era de la cache de undeva si nu de la WordPress Putina istorie: WordPress inaintea versiunii 4.6 adauga PRAGMA. Pragma o cerere de header […]

WordPress >4.6 add post/page rescrie postarea/pagina anterioara aparut prima oara pe Sfaturi IT

via WordPress >4.6 add post/page rescrie postarea/pagina anterioara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu